Trening EMS, czyli Electrical Muscle Stimulation, to ćwiczenia fizyczne wykonywane z użyciem nowoczesnej technologii elektrostymulacji mięśniowej.

EMS to elektrostymulacja mięśni od lat stosowana w fizjoterapii. Dzięki nowoczesnej technologii doczekała się powszechnego zastosowania w sporcie i medycynie. To wysoce efektywny, bezpieczny, a także krótki trening różnych partii mięśniowych, który prowadzony jest obecnie w wielu studiach na świecie. Aktualnie używają jej między innymi koszykarze NBA, zawodnicy sportów walki, piłkarze uznanych klubów np. piłkarze Realu Madryt, bracia Kliczko, Robert Lewandowski.

• Trening EMS to trening personalny prowadzony przez doświadczonego i wykwalifikowanego trenera, który pozwala osiągnąć znaczące rezultaty w redukcji tkanki tłuszczowej, modelowaniu sylwetki, redukcji cellulitu, budowie masy mięśniowej, poprawie wydolności organizmu. Podczas treningu EMS możesz również wzmocnić wszystkie mięśnie stabilizujące odpowiedzialne za utrzymywanie prawidłowej postawy ciała. Ponadto, trening EMS przyspiesza też metabolizm, łagodzi bóle pleców oraz poprawia samopoczucie.
  • Na początku treningu EMS klient zakłada na swoje ciało specjalny strój, do którego podłączane są elektrody. Podczas jego trwania wykonuje zalecone przez trenera zestawy ćwiczeń. Urządzenie do treningu EMS wysyła wówczas odpowiednie impulsy elektryczne o indywidualnie dobranej częstotliwości, które aktywują partie mięśni i pozwalają na uzyskanie jeszcze lepszych efektów!

OGÓLNE ZALETY TRENINGU – SPORT

• elektrostymulacja – jednoczesne napięcie 9 partii mięśniowych
  • czas – trening 1-2x w tygodniu łącznie 30 min
  • sport – poprawa osiągnięć sportowych – trening uzupełniający poprawiający sprawności fizyczne