Super Inductive System

OPRACOWANA PRZEZ INŻYNIERÓW ZAPROJEKTOWANA DLA CIEBIE

BTL–6000 SIS (Super Inductive System − Super Indukcyjna Stymulacja) to innowacyjna technologia wykorzystująca pole elektromagnetyczne o wysokiej intensywności, które pozytywnie oddziałuje na ludzką tkankę. BTL SIS działa przeciwbólowo i regeneracyjnie. Wywołuje miostymulację, miorelaksację, mobilizację stawów, wpływa na poprawę oddychania oraz przyspiesza gojenie złamań.

Technologia BTL-6000 SIS wykorzystuje unikatowe pole elektromagnetyczne o wysokiej intensywności. Bodziec ten, indukowany przez cewkę umieszczoną w aplikatorze, wchodzi w interakcję z organizmem ludzkim, wywołując m.in. depolaryzację błony komórkowej w komórkach różnych tkanek. W zależności od wybranej częstotliwości oraz intensywności pola elektromagnetycznego terapia SIS korzystnie wpływa na redukcję bólu zarówno w stanach ostrych, podostrych, jak i przewlekłych, mobilizację stawów, przyspieszenie gojenia urazów i złamań.

Zastosowanie odpowiednich ustawień pola elektromagnetycznego wywołuje reakcję tkanki mięśniowej, prowadząc do pożądanego skurczu mięśni. Powtarzalne skurcze mięśni otaczających staw mobilizują go i odblokowują. Dzięki poprawie miejscowej cyrkulacji krwi i przyspieszeniu metabolizmu tkanek terapia BTL-SIS doskonale wpływa na procesy regeneracji oraz przyspiesza gojenie pourazowe, jak również zrost kostny w przypadku złamań, nawet we wczesnym stadium. Działanie BTL-SIS zwiększa potencjał czynnościowy w tkance nerwowej i mięśniowej, co w rezultacie prowadzi do poprawy przewodnictwa nerwowego i wzmocnienia osłabionych mięśni.

Z drugiej strony szeroki zakres częstotliwości pola elektromagnetycznego w urządzeniu pozwala na taki dobór parametrów, aby uzyskać efekt zmniejszenia napięcia mięśniowego i skutecznej redukcji spastyczności. BTL-SIS znalazło także zastosowanie w terapii oddechowej do stymulacji i poprawy funkcji mięśni oddechowych.

DZIAŁANIE PRZECIWBÓLOWE - ISTOTA CZĘSTOTLIWOŚCI

Dzięki wykorzystaniu szerokiego zakresu częstotliwości BTL-SIS redukuje dolegliwości we wszystkich stadiach zespołów bólowych. Działanie to opiera się na trzech teoriach kontroli bólu i każda z nich wymaga wpływu innej częstotliwości. Dlatego też terapia SIS prowadzi do natychmiastowej ulgi zarówno w ostrych, jak i przewlekłych stadiach choroby.

MOBILIZACJA STAWÓW

Mobilizacja stawu osiągana jest dzięki powtarzalnym skurczom mięśni otaczających torebkę stawową, efektem czego jest przywrócenie fizjologicznej gry stawowej. Działanie to zastępuje manualną mobilizację stawu wykonywaną przez terapeutę.

GOJENIE ZŁAMAŃ

Pole elektromagnetyczne wysokiej intensywności poprawia cyrkulację krwi w obszarze zabiegowym i umożliwia tworzenie tkanki naczyniowej oraz chrzęstnej. Dzięki temu następuje inicjacja przebudowy kości oraz mineralizacji chrząstki.

STYMULACJA MIĘŚNI

Oddziaływanie pola elektromagnetycznego w tkance nerwowo--mięśniowej wywołuje depolaryzację nerwu oraz skurcz mięśni. Rozluźnienie lub wzmocnienie mięśni są możliwe do osiągnięcia w oparciu o wybrane częstotliwości stymulacji.

REDUKCJA SPASTYCZNOŚCI

Wpływ pola elektromagnetycznego na rdzeniowy poziom kontroli napięcia mięśniowego pozwala redukować spastyczność. Wykorzystanie tego mechanizmu jest wskazane w leczeniu schorzeń, w których występuje zwiększone napięcie mięśniowe.